söndag 11 juli 2010

Saknar er!

Hej Anna!

Klockan är 8.00 och barnen sover fortfarande, mannen är ute och springer och jag sitter med en kopp kaffe och tittar ut på det vackra vädret. Igår var jag på tjejmiddag, det var jättemysigt och vi satt ute hela tiden i bara sommarklänningarna. Det var länge sedan det var så varmt.
Snart är ni hemma igen efter en fantastisk resa kan jag tro och äntligen kan vi prata lite igen du och jag. Å vad jag har saknat våra samtal och konversationer på msn. Och ännu mer att träffas, jag längtar helt enkelt efter er alla.
I fredags pratade O och I om den bästa platsen dom visste i Sverige. Österlen var båda överens men I tyckte ändå att hemma hos er var lite bättre för där fanns S. Är det inte underbart, hon saknar verkligen sin kusin och bästa kompis som hon säger.

I fredags fick även hon glasögon och vill så gärna visa dom eftersom hon är så stolt. Och det är vi ju glada för, att ha glasögon kan ju annats vara en känslig bit.

O är 9 år och fått för sig att man ska vara lite tuff så han säger inte så mycket. Jag vet dock att han längtar ner till er med. Han har nästan packat alla saker redan som han vill ha med. Och det är mycket, som du vet är rollspel en stor del i hans liv och nu vet vi inte om han är Harry Potter, Mio i Mio min Mio, eller Fem på Äventyr.

Ja du vet, det finns många saker att gå igenom när vi alla träffas. Och mycket att prata om...

Kram Linda

3 kommentarer:

  1. Hej Linda!

    Vad härligt det måste vara att vara så bra vän med sin svägerska och att hela familjen trivs tillsammans!

    Ser att Linda varit i italien, hoppas hon berättar mer om det snart här på bloggen!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Hej Pernilla!

    Ja det är fantastisk svägerska, min bror valde helt rätt *fniss*

    Anna har precis kommit hem från Italien nu och jag ser verkligen fram emot att läsa om resan och se massa fina bilder.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej Linda,
    skön sommar till dig!!!

    I helgen var vi på bröllop, "fick" en svägerska liksom...Härligt med familj!!!

    Kramen till dig
    Linda

    SvaraRadera